Wednesday, 15 August 2012

Kisah Anak Bujangku

Ini budak sudah tak boleh duduk diam....asyik la meng'explore' je kerjanya. Buat mama dan abahnya penat jer. Bila dia ada....kalah kami nak melayan, bila dia tido...kami yang terasa sunyi dan bosan. Tu baru dia tido...belum pergi sekolah lagi. Haih!

Ini kisah yang terjadi hari ahad yang lepas. Kami sedang sibuk bersedia untuk berbuka....

beliau dan walkernya

Skill terbaru beliau....suka betul letak/pijak kat besi X dalam bulatan tu. Sebab nak ambil bola yang ada kat kaki walker, beliau pijak kat situ lalu tersembam di tikar buluh yang terbentang. Dan inilah hasilnya.....

kecoh kjap wktu berbuka tu....
Imran......Imran.....raya dah nak dekat. Nanti orang lain beraya muka handsome, awak pulak muka camni....moga raya ni sempat sembuh...

4 comments:

  1. Baru nak tanya kenapa nasib dah update. Imran buas ikut mama dian

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. tu la....dh nk dekat raya plak tu. mcm x sempat jer calar ni nk ilang

      Delete