Wednesday, 29 August 2012

Cerita Raya Kami

Masih dalam mood raya kah kalian semua?? Sekembalinya ke KL...dh xder mood raya rasanya. Kembali pada tugas hakiki. 17hb Ogos, hari terakhir Mr.Hubby bertugas. Sebelum sahur dalam pukul 3am kami bertolak pulang menuju pantai timur. Suasana tenang di Tol Gombak melegakan kami.Lepas jer Tol Gombak, trafik mula jam. Dari Gombak-Bentong ambil masa 3jam. Sungguh la padat! Tahun lepas kami balik masa macam ni la....orang tak der la ramai macam tahun ni. Hatta, nak singgah ke tandas pun ramainya yang beratur. Nasib baik, Imran tidur je sepanjang perjalanan. Pukuk 1pm selamat sampai di Setiu. Weeehhooo.....

tahun ni beraya dengan si kecil...tahun lepas beliau masih dalam perut mama...hehe


Lepas sembahyang raya kami bertolak pulang ke rumah mertua di Tumpat. Pada petang esok nya kami di kejutkan dengan berita kematian mak cik suami. Kami bergegas ke Hospital Kota Bharu. Raya kali ini juga kami tidak lepas dengan menghadiri undangan majlis perkahwinan saudara dan rakan. Pada yang tidak sempat kami ke majlis harapnya tidak berkecil hati.

Dalam perjalanan pulang si kecil demam. Nasib baik trafik tak jam. Maka, bertampal "cool fever" lah beliau

cepat cehat yer anaknda

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga :)

No comments:

Post a Comment