Thursday, 20 June 2013

Kuih Keria Berperisa Cek Mek Molek

Lepas makan malam aku mula menggoreng kuih yang aku buat petang td.

kuih keria versi aku....ala-ala donut gtu

Keledek yang aku beli kat tesco aritu nk buat pengat ubi tak pun nak buat goreng keledek jer. Aku memang suka keledek oren ni...rasanya manis! Lain yang nak buat, lain pulak jadinya. Dah jadi kuih keria plak.
5 ketul tu dapat la dalam 2 pinggan kuih keria ni. Lagi 1 pinggan aku taruh dalam peti ais...makan petang esok plak.

Sebab nk senang, aku guna gula macam donut tu jer. malas nk buat macam gula batu tu. Tak sabar nk terkam nak makan....hehehe. Rasa nya macam kuih cek mek tu..

Jemput tengok yer...


No comments:

Post a Comment