Tuesday, 9 October 2012

Akhirnya...



Nah! ni majalah lain dari yang lain. Tak pernah masuk dalam list majalah aku ni. Tapi sebab penangan Aqasha, aku beli gak. Huh! tak pernah2 beli majalah ni.

Tak rugi pun aku beli majalah ni...Mr.Hubby boleh baca. Balik dari kerja tadi beliau duk mengadap majalah ni. Dia pun faham aku tengah "suka" mamat ni. Ni semua gara2 drama Gemersik Kalbu dan Dejavu Di Kinabalu la. 

Mr.hubby pun dah selalu sangat nyanyikan lagu Aqasha ni untuk aku. hehehe. Dah banyak kali ke kedai buku, aku tengok jer. teringin nak memiliki tapi last2 batalkan niat tu. Sekarang sudah ada dalam koleksi. Sebelum ni aku bukan minat sangat ngan si Aqasha ni. Asal tau Aqasha jadi hero, terus aku boikot. Tak melekat depan TV. 


video
Suatu Masa & Butterfly




No comments:

Post a Comment