Thursday 9 August 2012

Gas Petronas


 
Ini entry khas. So, Petronas, sila bg kredit kat aku yer....hahaha. Tugasan memasak solid food Imran tergendala gara2 gas aku dah abes. Sebelum ke tempat kerja Mr.Hubby dah singgah kat kedai berhampiran. Tunggu punya tunggu lama benar tak datang hantar jugak. Dari pukul 7.30-10.30am. Mak aii....lama betol. Dia cakap dengan Mr.Hubby mungkin lambat sikit sebab masa tu pembantu kedai tak ada, tak boleh tinggal kedai.

Bila pukul 10.30 tak datang jugak, aku dah angin. Telefon Mr.Hubby....mana la tau dia ada ambik no telefon kedai tu. Dia tak ambik pulak. Kedai dekat je dengan rumah. Nak keluar ke kedai tu yang susah. Imran masih tidur lagi. Kang tinggal budak ni, bangun aku tak ada menangis pulak.

Di sebabkan "segalanya dihujung jari" dan teringatkan iklan petronas blh buat penghantaran gas ke rumah....aku gatal tangan pegi search kat google....jumpa ini. Aku buat panggilan kat 1300-88-427. Dalam setengah jam, gas dah selamat sampai kat umah. Nanti nak guna lagi la ;) Tugas memasak di mulakan.


taaaraaaaa.....inilah hasilnya : nasi + potato + lobak + mangga
makan bertambah....kejap jer dah licin.



No comments:

Post a Comment