Monday, 5 August 2013

Salam Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri.....sepuluh jari ku susun mohon maaf andai ada terkasar bahasa. Alhamdulillah persiapan raya dah siap. InsyaAllah malam raya kami akan bertolak pulang ke kampung halaman tercinta menemui keluarga tersayang. Doa kan perjalanan kami baik2 saja.


Shopping raya tahun cukup penat dan menguji kami. Tak boleh shopping dengan aman damai, tenang. Duk asyik mengejar budak ni. Bila orang pegang dia buat meniarap atas lantai, bila nak dukung dia menggelupur nak turun, bila buat2 nak tinggal dia buat tak tau jer..buh dalam troli dia buat bising menjerit2...adoiii! Terpaksalah ikut je dia nak g mana...

Saturday, 22 June 2013

Dia Datang.......

Sedang menunggu ketibaan ibu mertuaku. Insya Allah pagi nanti akan sampai dari Kota Bharu. Kali terakhir jumpa masa balik mengundi PRU13 aritu. Datang melawat cucunya....Imran. dah rindu sangat. Ini gambar beliau....ibu mertuaku.



Masa ni mak datang menghadiri majlis konvokesyen salah sorang cucu beliau. Aku tengah sarat tunggu hari nak bersalin. Comelnya gambar mengandung ni.....;)