Monday, 19 November 2012

Selamat Ulang Tahun Kelahiran

Hari ni tuan kecik genap setahun. Harap2 nya beliau tak demam dapat suntikan nanti. Anak mama mesti strong! Terasa cepatnya masa berlalu. Seolah baru semalam melahirkan Imran. Sekarang ni dah mula berjalan..."meter" perjalanan pun dah banyak.hehehe. Habis benda dia buat main. Kerusi makan, penyidai towel tu selamba je beliau buat tolak macam tolak kete jer. Bakul kain, penyangkut baju kalau lambat kemas alamak jadi mainan dia la. 

Pantang lupa tutup pintu bilik....beliau dah ada dalam bilik air dalam bilik aku tuh. duk tepuk2 air! Sofa dan katil tu dah  boleh panjat dengan tangkas dah. Orang duk makan dia sibuk nak jugak....Pantang bukak peti ais....cepat jer datang sebab tertarik dengan lampu peti ais. 

 Semoga jadi sihat selalu, jadi ank yg soleh dan taat, bijak dan baik akhlak. Imran tetap baby mama&abah. Selamat Ulang Tahun Sayangku....

Newborn...........19 Nov 2011


1 bulan    
2 bulan

3 bulan

4 bulan

5 bulan

6 bulan

7 bulan 
8 bulan 

9 bulan 
10 bulan 
11 bulan


* pic 12bln akn update nt.



Friday, 16 November 2012

Salam Rindu

Hai....hai...salam rindu buat semua. Rindu ke?? Aku rindu untuk menulis, mula ketagih ;) korang rindu aku tak??? Jadual aku amat sibuk....hahaha. macam gaya orang bekerja je kan? Sekarang aku curi masa untuk coret sini kjap. Aku sibuk layan kerenah Tuan kecik dan tuan besar....hehehe. Tuan kecik tengah tdo tu. jgn bising! nanti jaga  plak.

Aku masih sibuk dengan rumah baru. Ada 1/3 lagi barang yang masih belum aku kemas. Haihh!! Sini internet tak berapa nak cemerlang. Aku cukup tak suka dengan internet yang tahap siput. untuk elak aku stress dengan "kecemerlangan" tu, aku malas nak online. senang citer kan? 

Di sini ku temui ketenangan. eceh! betol la.....sini tenang jer. tak bising maam KL. sini sejuk jer. Udara nyaman. Cuma sekarang ni musim cuti sekolah, meriah skit la suara budak2 kat luar. Budak2 kt sini hormatkan kami....suka tegur sapa. Imran dah ada kawan....ada je menegur...

"acik....nak g mana?"

"ayah kija ke acik?---ayah, panggilan bdak2 sini kat hubby

"Imran mana?"


pic 11m....




*ni dulu....tuan kecik dah bangun
**maaf tiada gambar rumah bt masa ni. kamera aku x jmpa cari connection nya.