Friday, 16 November 2012

Salam Rindu

Hai....hai...salam rindu buat semua. Rindu ke?? Aku rindu untuk menulis, mula ketagih ;) korang rindu aku tak??? Jadual aku amat sibuk....hahaha. macam gaya orang bekerja je kan? Sekarang aku curi masa untuk coret sini kjap. Aku sibuk layan kerenah Tuan kecik dan tuan besar....hehehe. Tuan kecik tengah tdo tu. jgn bising! nanti jaga  plak.

Aku masih sibuk dengan rumah baru. Ada 1/3 lagi barang yang masih belum aku kemas. Haihh!! Sini internet tak berapa nak cemerlang. Aku cukup tak suka dengan internet yang tahap siput. untuk elak aku stress dengan "kecemerlangan" tu, aku malas nak online. senang citer kan? 

Di sini ku temui ketenangan. eceh! betol la.....sini tenang jer. tak bising maam KL. sini sejuk jer. Udara nyaman. Cuma sekarang ni musim cuti sekolah, meriah skit la suara budak2 kat luar. Budak2 kt sini hormatkan kami....suka tegur sapa. Imran dah ada kawan....ada je menegur...

"acik....nak g mana?"

"ayah kija ke acik?---ayah, panggilan bdak2 sini kat hubby

"Imran mana?"


pic 11m....




*ni dulu....tuan kecik dah bangun
**maaf tiada gambar rumah bt masa ni. kamera aku x jmpa cari connection nya.

No comments:

Post a Comment