Wednesday 17 October 2012

Pindah

Sekarang tengah kemas2 rumah untuk pindah rumah baru. Rumah kecil kami. Insya Allah, kalau ada rezeki rumah besar pulak. Amiin. Emak mertua & adik ipar di import khas dari Kelate...hehehe. so, agak bizi la sekarang ni tapi masih sempat update blog lg kan?? 

Lepas kami kawen, kami "menetap" di Taman Samudra selama setahun lebih. Lepas tu, sebab aku nk bersalinkan Imran kami ambil keputusan untuk berpindah ke rumah yang lebih "rendah", ada tanah. Sebab dekat Samudra, kami di tingkat 5....paling atas. huhuhu. Agak sukar untuk aku berpantang nanti. 

Akhirnya, kami menetap pula di Taman Koperasi Polis 2....dapat la rumah yang rendah, bertanah, paling penting tak payah nak berebut tempat parking kereta. Maka, MyKids Imran beralamat di sini. Tinggal lah kami di sini selama setahun lebih. 

Selepas setahun lebih, aku berhijarh lagi. Kali ni, rumah kami sendiri. Alhamdulillah ;) 

Cabaran kali ni, aku kemas barang di "temani" junior kecik tu.....Aduhai...mama kemas sini, dia tarik sana. Mama kemas sana dia datang tolong "kemas"kan jugak. Bila mama nk siap berkemas kalau macam ni la gayanya. 

Beza tahun lepas, beliau masih dalam perut. Aku cuma penat jer. Yang ni, beliau bukan main ligat. Kadang2 mama tepuk dahi tengok "keaktifan" beliau.

Sampai sini dulu. Nanti aku update lagi. Kalu dan, dengan gambar sekali.

No comments:

Post a Comment