Monday, 19 November 2012

Selamat Ulang Tahun Kelahiran

Hari ni tuan kecik genap setahun. Harap2 nya beliau tak demam dapat suntikan nanti. Anak mama mesti strong! Terasa cepatnya masa berlalu. Seolah baru semalam melahirkan Imran. Sekarang ni dah mula berjalan..."meter" perjalanan pun dah banyak.hehehe. Habis benda dia buat main. Kerusi makan, penyidai towel tu selamba je beliau buat tolak macam tolak kete jer. Bakul kain, penyangkut baju kalau lambat kemas alamak jadi mainan dia la. 

Pantang lupa tutup pintu bilik....beliau dah ada dalam bilik air dalam bilik aku tuh. duk tepuk2 air! Sofa dan katil tu dah  boleh panjat dengan tangkas dah. Orang duk makan dia sibuk nak jugak....Pantang bukak peti ais....cepat jer datang sebab tertarik dengan lampu peti ais. 

 Semoga jadi sihat selalu, jadi ank yg soleh dan taat, bijak dan baik akhlak. Imran tetap baby mama&abah. Selamat Ulang Tahun Sayangku....

Newborn...........19 Nov 2011


1 bulan    
2 bulan

3 bulan

4 bulan

5 bulan

6 bulan

7 bulan 
8 bulan 

9 bulan 
10 bulan 
11 bulan


* pic 12bln akn update nt.



2 comments: