Friday, 24 February 2012

Si Kecilku Makin Membesar

Semalam bawak Baby Imran ke KIA untuk check up bulanan.....sudah genap berusia 3 bulan. Lepas balik kerja, rehat sekejap dan ke rumah opahnya (pengasuh Imran). Di sebabkan Mr.Hubby ku bkerja maka aku "memandu" sendiri Baby Imran ke KIA.

Klinik tidak lah jauh dari umah. Masih dalam taman yang sama......10 minit kot......Alhamdulillah Imran ku makin bertambah cehat. Berat badan nya makin bertambah. Mana tidaknya kadang2 botol 4oz tu mcm x cukup jer dgn dia. Asyik lapar je...hehehe. Bulan lalu berat Imran 4.6kg, semalam berat badan nya mencapai 5.7kg. Suka nya. Ye lah, ibu mana x suka kn??

Pacuan 4 roda Imran.

Sila abaikan tin biskut itu.....hehehe...ms ni dh smpai umh dr klinik. Masih ceria walaupn kena cucuk....nanges kjap jer.

Pipi Imran yg labuh.....buat Mama & Abah geram jer....


Car Seat yg pakai kt dlm umh....hikhik......sbb Imran nk duduk jer x nk baring mama letak dalam nih....smpai tertido duk dalam ni. Imran suka yer duk dlm ni.....ini adiah Ayah Ngah utk Imran. Thnks yer Ayah Ngah bagi Imran Car Seat & stroller nih.....nt datang blh bwk Imran jejalan ehh....

Ok.....mau siap2 nk g amik Imran kt umah Opah nya. Harap2 Imran tak demam angkara suntikan semalam...

No comments:

Post a Comment